Tuesday, November 3, 2009

TERUJA!

Deep slumber...
Sebenarnya aku sendiri pun kurang percaya, bahawa hasil photo ini yang di ambil dalam kawasan Masjid di Lenggong Perak ni seperti yang dapat kita lihat disini.. tiga bulan lagi genab dua tahun umur photo ni, waktu tu aku baru nak belajar menekan shutter dslr, kalau nak di kategorikan bertuah pun boleh juge, pertama:- lens yang aku guna cuma kid lens 18-55.. kedua:- rama-rama ni betul jinak aku guna auto dan set pada macro, itu sebab titik focus tak dapat nak diletak dengan tepat.. memang lens aku cukup rapat dengan rerama nih.. apa pu sudah jodoh, tu ada yang bertanya adakah aku mengunakan sebarang filter macro?. memang tak percaya!!
Apa pun aku cukup teruja, kerana ini hasil aku time baru nak belajar.... :-)
:-Jom kita singgah kat Flickr ni- MOST POPULAR!

No comments:

Post a Comment